Stadszoektocht


Mouenis
Ik vond het gisteren leuk!
Omdat we heel de tijd aan onbekende mensen hun taal mochten vragen.
Ik vond het ook leuk omdat we opdrachten moesten maken.
Maar soms zag ik lekker eten en mochten wij het niet kopen.
En was ik wel jaloers op de kinderen die het wel hebben gedaan.
Ik vond het in de red star line museum het leukst!!!

Marisol
we zijn naar Antwerpen met de tram gegaan daar hebben we veel dingen gezien

het was heel leuk met de opdrachten , het zoeken en aan mensen talen te vragen
en dan zijn we gaan eten en na het eten zijn we met heel veel kinderen tikkertje gaan spelen
het was echt een GEWELDIGE dag
ik vond het een hele super leuke prachtige dag.


Mathias

Het was een leuke dag want we mochten het alleen doen in een groepje. De taken waren goed verdeeld en alles ging vlot.
We hebben zeker niet stil gezeten want we hebben ongeveer wel 15 km gewandeld .
En we hebben zeker veel geleerd vooral over oriëntatie.
Het was ook heel leuk tijdens de middagpauze dat we op zo’n grote plaats konden spelen in plaats van een mini plaats.
In het museum was het zoeken zoeken zoeken en dat was soms moeilijk en soms makkelijk en we zouden zo’n uitstappen meerdere keren moeten doen.



Lotte
Ik ben naar een middeleeuws straatje geweest. En er wonen nog steeds mensen. We zijn ook naar het Mas geweest en bij de roltrappen hangen er allemaal grappige schilderijen. We zijn toen helemaal naar boven gegaan een we hebben ik zie ik zie wat jij niet ziet gespeeld, dat was niet zo simpel. Ook nog voor we bij het Mas waren zijn we ook nog bij een heel mooie kerk gepasseerd Carolus Boromeus kerk. Op die kerk stond IHS in gouden letters. De kerk was beeldig.



Maurits
Stadszoektocht 4 oktober 2018:
Het was een toffe zoektocht heel leerrijk ook veel geleerd over Antwerpen.
Veel mooie dingen gezien B.V. de Kathedraal, Handwerpen en naar het Red Star Line museum geweest. Boven op het Mas gestaan en toffe foto’s getrokken maar die zie je hieronder!!!!




















































Reacties

Populaire posts van deze blog

Sinttoneel

STRIPSODY 31/1